den enda jag gör är springer...

När jag väl slutar tidigt så kommer jag på efter halva vägen hem att jag glömt nyckeln.. Och eftersom jag ska öppna imorgon så var den livsviktig! Så det var bara att kuta tillbaka .. Ja så nu är jag hemma ungefär samma tid som vanligt, bra jobbat alex. Jag som skulle fått en extra ledig halvtimma. Den rök lika fort.
Jag måste äta något, men har ingen aning. Hatar att vi människor måste ha mat för att överleva.. Tänk vad mycket tid vi skulle spara på att inte behöva laga och äta all mat.

Ska träna afro kl 18 och just nu känner jag att jag kommer dö av trötthet, men jag är envis som vanligt! Sen resten av kvällen ska jag bara ta det såååå lugnt. Nu måste jag hitta någon himla mat. Puss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0