Det är dags att börja bli lite vuxen..

Åh det är så mycket blandade känslor nu .. Både bra och dåliga! Men jag är lycklig innerst inne, det är ju nu mitt liv egentligen börjar . När jag ska kliva ytterligare ett steg ut i livet.. När jag flyttade hemirfån var ett stort steg för mig, men jag har vuxit otroligt efter det.. Och jag vet att jag kommer växa ännu mer nu när jag kommer börja plugga. det är så spännande!

Hade en jättebra kväll igår och har sovit kanon! Ville inte gå upp imorse, det var så varmt och mysigt. Men som sagt så är det fredag så det är bara att kämpa på. Snart ledig i 2 dagar.
Jag känner mig lite stressad över allt jag måste fixa med boende, säljande av möbler, fixa studentlån, säga upp den här lägenheten, packningen och sen flytten.
Jag kommer liksom hem från egypten den 14 januari och den 15:e flyttar jag...sen börjar jag den 17:e.. Lite väl mycket stress. Men hoppas på att mamma är vid min sida och hjälper mig, men det vet jag att hon är♥

Jag kommer spendera mina sista veckor med alla jag tycker om! Jag ska bara ha så kul som man kan ha, jag ska ge kärlek och jag ska kramas o pussas i massor.
Nej nu är det dags att kila mot jobbet. Hoppas ni får en fin dag ute i den strålande solen som ska dyka upp.

puss!


Kommentarer
Postat av: My

vad roligt att du kom in gumman, kommer sakna dig men vi måste komma och hälsa på och vi har minst en julmys kväll tillsammans iaf :) <3

2010-12-10 @ 18:03:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0