Det bara spritter i kroppen av glädje, allt är roligt just nu!

Åh vad jag är hemma tidigt idag!! Fick sluta en hel timma innan 15.30 då min egentliga tid var. Känner mig redan rastlös och vet inte vad jag ska hitta på här hemma. Jag vill åka pulka i en stor backe. Men jag måste ha en pulka först.. hm..
Har haft jättemysigt med småttingarna idag, vi låg i puffen och myste och barnen klappade mig i pannan och på ansiktet och gosade in sig vid min hals. åh tänk när man har en egen liten småtting. ibland längtar jag redan nu!
Sen blev det fart i byxorna så jag fick byta 3 bajsblöjor under 10 minuter, haha ja allt är inte lika mysigt.

Ska på julbord kl 19 med alla i förskoleenheten. Tror vi är runt 70 personer! Kommer bli jättemysigt och jag får se hur sent det blir. Många är ju äldre och har barn hemma och de lär åka hem efter de ätit. Men vi yngre som inte har så mycket att komma hem till mer än sängen lär bli kvar längre. Så det lär väl bli jag, alex, alice, johan, linus med flera som blir kvar. Men som sagt man har ju arbetstid kl 8 imorgon bitti.. yeah, härligt trött jag kommer vara!

jag tittar förbrilt på studera.nu hela tiden om antagningen har kommit, men icke.. det står fortfarande "urval förbereds/körs" .. Jag kommer få hjärtattack när de tagit bort det och man kan gå in och titta. Och det är inte bara jag som väntar utan alla runt omkring vi frågar hela tiden.
- "Har du fått veta än? Har du kommit in? Ring mig på en gång när du vet!"
Jaa jag har verkligen fjärilar i magen hela tiden nu..

nej om man kanske ska göra någon nytta nu när man är hemma så tidigt. eller så lägger jag mig i soffan och gör inte ett jota. lät bättre.

puss o kram!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0