Du får mig att må bra!

CSN bidragen gick igenom för hela första studeiåret! Så kommer få ca 8 200 kr i månaden.. Det svider rätt ordentligt efter att ha jobbat heltid ett halvår och fått en riktig lön. Men och andra sidan får man lära sig leva efter sin ekonomi.. pengar är ju inte allt. Första halvåret har jag sagt åt mig själv att inte söka något extra jobb då jag ska koncentrera mig på mig själv genom att lära känna staden och nya människor och viktigaste av allt..komma in i studeietekniken och se hur mycket jag klarar av och hur mycket fritid jag kommer ha.
Ska ju fortsätta träna också så det måste det också finnas plats för. Men tror det där kommer variera från månader till månader då olika kurser läs.
Men sen kommer jag nog börja jobba på sidan av för jag kommer aldrig klara mig på detdär pengarna och plus att jag är så jävla rastlös som person.

Jaja, det är Onsdag idag! Mitten på veckan men ändå rätt jobbigt... Jobbar som vanligt till 16.30 och sen jobbar jag kväll.. Men Hugo ska till hälsoskaparna på träning så jag ska följa honom dit och sen tänkte jag nog träna en timma undertiden han har sin träning. Känns rätt smart. Så kanske jag kan hoppa träningen imorgon istället och få en ledig kväll.

Nej måste kila nu har lite brått! puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0