Dyngförkyld och ny telefon

I'm here!

Ni har en förfärligt förkyld tjej här som skriver.. Förkylningen har satt sig bakom ögonen och långt inne i huvudet, inte att leka med kan jag säga. Jag har haft så ont. Men huvudvärken har försvunnit nästan helt nu..

Igår var jag i Strängnäs och julhandlade det sista tillsammans med mamma. Nu är jag äntligen klar!
Jag köpte även en julklapp till mig själv igår, en ny mobiltelefon! Jag ska hämta den nästa vecka :D wiii..



Sen så fixade vi nya glasögon till mig då mina är alldeles för gamla nu.. Jättefina var dem också! Så nu ska jag försöka använda glasögonen så mycket som möjligt så mina ögon får vila från linserna.
När jag kom hem från strängnäs slängde jag håret i en fläta och åkte till alex.. Och så fick jag träffa Elin, åh herregud vad kul det var. Sen när den första ölen motvilligt var öppnad tackvare min huvudvärk så försvann den faktiskt. Helt sjukt! Martin och Marcus rullade in och sen kom även, anna-karin, emma och Carro.
Hungriga som vi var beställde vi en Texas Large panpizza som fyra av oss skulle dela på. Så jag och killarna gick iväg och hämta den och samtidigt fick vi med oss Timmy, Pierre och tobbe.

Kvällen slutade inte så sent då jag började må rätt dåligt igen och var skittrött. Alla drog och jag och alex gick och la oss i sängen och somna. Sen hände det massa grejer så jag var tvungen att gå hem mitt i natten. Så 04.30 var jag hemma imorse och hade gått ute i snökaos och var som en isbit.

Idag är huvudvärken nästan borta igen, men är verkligen dyngförkyld. Ska försöka äta något nu och sen ta en dusch. Ska försöka ge mig ut och få lite frisk luft också. 

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0