En dag full av skratt!!

Vi är hemma och oskadda efter en jättemysig och intensiv dag! Satt sprätt på alldeles för mycket pengar har jag gjort, men det är alla mina älsklingar värda. Vi har även hunnit med att kolla på en 3D bio där det var pirayer som fullkomligt slaktade massor av människor. Men den var ändå komisk.. I en scen så blev en porrfilmare halft uppkäkad varav benen inte fanns så mycket kvar av och det första han säger när han kommer upp är "nej de tog min penis"... sen får man se hans snopp flyta runt i vattnet och när en piraya kommer och tar den spottar han ut den lika fort. hahah fan vad vi skratta!

Nu är våra korvar upphänga i fönstret iallafall.. stackars marcus, han kommer få en chock när han kommer hem. jaaa sjukt vad vi har roliga saker för oss. Men de sa när vi köpte dem att de håller sig bäst av att hänga fritt i rummen. då fick vi våran idé på en gång ..

Nej nu ska vi avrunda kvällen med lite gråtarfilm efter blodigt slakteri. Sen ska jag sätta mig i min iskalla bil och fara hemåt. puss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0