good vibrations

Vilken kanonkväll!!! Grymt med folk, massor av dans, shottar, roliga spela och underbara människor! Jag kan säga att jag stupade i sängen fem imorse. har nog aldrig varit så trött efter en utekväll. Jag och bella stod med killarna och dansade oavbrutet på dansgolvet nästan hela kvällen. Var inte ute och rökte en enda gång liksom.. rörde mig inte därifrån! nej riktigt roligt hade vi..
Hemma hos Bellas spelade vi ett jätteroligt spel där det är en rörelseditektor vid tven som läser av rörelser. Så man körde olika hinderbanor och äventyrsgrejer som man skulle hoppa, ducka, ta pengar osv.. Så man var ju redan slut innan vi kommit ut på dansgolven på 550..

Kom nyss hem, johan körde hem mig ända till mariefred.. Så himla snäll! Så nu är jag hemma och ska ta det så lugnt. Ska nog gå och köpa lite gosaker jag kan äta ikväll .. det är ju söndag!

puss!












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0