idag är jag trött

Fy vad jag är trött idag, eftermiddagen har varit jobbig då jag bara gått runt som en döing och inte orkat någonting...Men nu är jag äntligen hemma och ska äta lite mat och ta det lite lugnt. Sen ska jag iväg och träna med lillkillen.. Han taekwondo och jag i gymmet. Sen hoppas jag på att jag inte kommer hem allt för sent..

Har fått brev från både csn och skolan. Åh det pirrade så mycket i magen när jag läste välkomsbrevet!! Det är så snart så snart jag kommer bo i en helt annan stad och sitta med ansiktet i böckerna igen. Även om jag är medveten om att det kommer bli mycket plugg så ser jag så himla mycket fram emot det. Jag är faktiskt lite laddad för att plugga igen. fast det där lär jag väl få ångra att jag sagt om något år..

puss!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0