Jag försöker lyssna på min magkänsla och det går åt skogen.....

Jaha den här veckan packas lägenheten ihop.. Jag kommer inte ha någon hemkänsla alls men och andra sidan är inte det här mitt hem längre. Det är så himla snart allt ska ske, dagarna bara springer fram och jag tror inte ens jag känner några känslor eller tänker. Kommer inte släppa in en enda känsla eller tanke på ett bra tag, jag måste få landa.

Inatt har jag sovit 15 timmar och jag är nu fullpumpad av energi. Jag är mig själv igen, alexandra den glada med överskottsenergin. Jag är frisk och pigg efter en hel helg av alkohol och lite sömn.. Ja herregud snart orkar man inte med det heller.

På torsdag bär det av till norge, åh det ska bli så spännande och skitkul! Men nej nu är det dags att åka.
Ta hand om er, puss!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0