Jag går på lyckorus!

Jag har sagt det förut, men jag älskar verkligen mitt jobb! Jag blir alltid på toppenhumör såfort jag kliver innanför dörrarna på jobbet. Det kommer springande barn och kramas och pussas och man blir varm i hela kroppen.. En liten unge kom fram häromdagen och sa "Alexandra, du är jämt fin!".. Några frågar mig ofta hur många dagar det är kvar innan jag slutar och så säger de att dem inte vill att jag ska sluta..

Idag vare luciatåg och alla barnen var så himla söta och duktiga. Massor av föräldrar och släkt var det. Det bjöds på varm saft och lussebullar efteråt.. Stod och pratade med en del föräldrar som också ifrågasatte varför jag skulle sluta och att de önskade mig all lycka till med pluggandet och den nya staden. Jag kan inte bli annat än helt varm i hjärtat. Så goa människor!
Och mina vänner är de bästa som finns, jag har nog världens underbaraste människor i mitt liv♥





Jag har hittat boende också, ett studentrum tillsammans i en lägenhet med 3 andra ungdomar.. Hur kul som helst! men ska nog vänta innan jag skriver kontrakt då jag väntar på en lägenhet som vi inte fått månadshyran på än. Åh allt går verkligen framåt just nu och jag är så fruktansvärt lycklig!
Nu ska jag byta om och kila iväg och träna.. Längtar redan tills jag kommer hem igen!

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0