Jag vill vara på topp!

Trodde dagen skulle gå hemskt sakta och jag skulle ligga deperimerad av att jag inte är frisk.. Jag grinar alltid när jag är sjuk, jag vet rätt barnsligt kanske.. Men jag mår så psykist dåligt av att inte kunna gå ut och träffa folk och ha roligt. Och det värsta jag vet är att ligga i sängen en hel dag..
Men denhär dagen har faktiskt gått rätt snabbt, har kört två maskiner tvätt och tittat på ett antal avsnitt från Våra vänners liv. Sjukt bra serie!
Fick besök en stund också, så nu har jag fått en liten present som jag kan ha med mig till Kalmar.. Kommer sakna dig!

Pratar med robban just nu och honom kommer jag också sakna massor.. fy jag kommer sakna hur många som helst! Några lite mer.......
Mamma är och hämtar min mobiltelefon i strängnäs, ååh vad kul det ska bli med ny telefon :D

Nej om man kanska skulle försöka duscha, jag är världens äckligaste människa just nu! Sen ska jag försöka göra lite mat, har inte ätit riktig mat sen i Måndags kväll. skäms!

puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0