Julbak!

Godmorgon!!

Var uppe redan halv tio imorse för att jag skulle slippa sova bort hela dagen. Har damsugit lite och ska snart diska och rengöra diskbänken. Det ska ju bli lussebulle bak här.. Har hittat ett recept som jag tror är toppen. Saftiga och fluffiga lussebullar..

Juste jag köpte faktiskt en grej till mig själv igår, det blev en tidig julklapp. En kanonfin bikini som jag ska ha till egypten.. Den är helt leopardfärgad med guld pärlor. Man känner sig som en liten dröm i den.
Men sen köpte jag faktiskt inget mer till mig själv faaast jag var inne i massor av klädbutiker. duktigt va?! men jag måste säga att det var grymt jobbigt och både jag och alex vända i många dörrar till butikerna när vi såg snygga saker där inne. Det var ingen idé liksom.

Och hinner jag klart med bullarna till kl 17.00 så blir det ett easylinepass senare.
Ser mycket fram emot veckan som kommer och helgen, bara massa roliga saker. Och det bästa......antagningen!

Nej om man kanska ska ta disken här. puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0