Kul att börja morgonen med tårar igen...

"vad som än händer och vad du än gör kommer allting ordna sig till det bästa för dig min älskling
du är modig och stark och en underbar människa
att våga är att vinna och du kommer alltid vinna
jag ser fram emot att följa ditt liv och jag kommer alltid finnas vid din sida fast du inte alltid kan se mig. jag älskar dig och beundrar dig och framför allt är jag jättestolt över dig. kunde inte fått en bättre dotter kram o puss din mami"

hujedamej!! jag börjar gråta för minsta lilla, värsta humörsvängningarna.. Jag var på topp och jätteglad för 5 minuter sen och så såg jag att mamma skrivit detta och då bröt jag ihop igen. Snacka om känslig. Fast jag mår bra, jag är inte ledsen utan det är nog mer kärlekstårar över att hon är det bästa som finns! Min vägledare genom livet, mitt allt! Hon har klarat sig igenom mycket och då kommer jag också göra det ♥

Idag kommer jag få sluta redan vid 4 eftersom jag stängde igår.. Så det blir skönt! Sen blir det hem i 1 1/2 timma för att sen träna kl 18 - 19.. Som sagt vardagarna går i rutin hos mig. Jag hinner inte med så mycket annat. Men det kommer bara säga shoff sen är helgen här igen.

Idag måste jag komma ihåg att köpa en blommspruta som jag kan attackera tyson med när han är som ett litet odrägligt barn.. Hans attacker är inte att leka med, det gör ont och jag blöder alltid efter. Och sen så nästa sekund så är han mammas lilla ängel igen. Men nu ska han minnsan lära sig att han alltid ska vara mammas lilla ängel.


Åh han växer lite för fort nu tycker jag!!!

Nej dags att dra i sig lite vitpeppar och sätta fart. Hoppas ni får en bra dag! puss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0