Loca Loca

11 dagar kvar till julafton, det närmar sig och snön ligger på plats! Känns ju riktigt jävla bra..
Igår fixade jag och mamma med massor inför flytten. Idag sägs lägenheten, elen, hemförsäkringen etc upp.. Det betyder att jag inte har någon lägenhet kvar efter januari. Men och andra sidan ska jag ju hitta en ny hade jag tänkt mig. Kommer åka ner till Kalmar innan egyptenresan för att kolla läget lite :)
Ska sälja av de flesta möbler också och även ringa försäkringskassan idag. Det vet jag hur det kommer sluta "du har nummer 125 i kön".. det är helt omöjligt att komma fram där alltså..

Det är Måndag igen, envisa sega måndagar. Men det ska bli kul att komma tillbaka till jobbet och sen träna ikväll..



I’m crazy, but you like it
You like that it ain’t easy
I’m crazy but you like it

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0