Lördag..

Jag hatar lördagar om man inte har något att göra, jag har kvällen planerad...men dagen då?! Jag sitter bara här och tänker och det vill jag inte göra. Det absolut bästa med att flytta är att jag kommer kunna lämna allt det som tynger mig för gått. Saker som är jobbiga och komplicerade. Det ska bli skönt att starta om på nytt! Allting är nytt.. Och för er som undrar så är det sjuksköterska jag ska läsa till.. men det är ju barnmorska som jag ska bli när allt är klart som det är tänkt nu.. Men tänkte ta lite paus med bebis och sånt emellan hoppas jag..

Jag är jätteförbannad på min katt just nu, har lust att döda honom.. Här har ni varför!!!!!!!!!!!!!


Nej nu ska jag gå ner och handla lite sen lägga mig och sova innan det är dags att göra sig redo för pingel..
Bella har fyllt 21 år så ska till henne i södertälje på födelsedagsfirande och sen blir det utgång. Riktigt kul ska det bli! Träffa Johan och Madde också..

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0