Måndag!

Måndagmorgon och andra advent har passerat.. Tiden går så fort såhär i juletid. Jag verkligen älskar snön, den är så mysig! Jag har sovit riktigt bra inatt och har full med ny energi till veckan som kommer. Ikväll blir det att träna igen, jag måste hålla i det veckan ut.

Mitt horoskop för veckan:
Kärlek: Ingen gnista att tala om, du måste verkligen anstränga dig om inte veckan ska bli ljummen.

Pengar: Du lyckas hitta ett originellt och effektivt sätt att spara pengar. Värt att satsa på.

Turdag: Torsdagen låter dig vinna över någon.

Det första jag gjorde imorse var att kasta mig på mailen och kolla om antagningen kommit, men det hade den inte. Bara fortsätta att vänta. Hade precis ett roligt samtal med alex, vora morgonsamtal är alltid lika roliga.

Nej nu ska jag packa väskan och göra mig iordning.. puss!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0