Med andan i halsen!

Har spenderat hela förmiddagen i en pulka med två boys på varsin axel.. det var kul det! Iallafall tyckte killarna det :) Sen på eftermiddagen har vi målat lertomtar och spelat ljudbingo. Riktigt härlig dag på jobbet..
Nu är jag hemma med andan i halsen, men måste varva ner i 30 minuter innan jag ska sticka iväg och träna afrodans..

Gruppfotona kom idag och bilden på hela småttingsgruppen vart jättefin och även jag ser ut som en människa. En liten fröken.. Fick med mig ett hem som jag ska spara som minne! Mina små gullisar...

Har fått pepparkakor doppade i choklad i present.. de ska jag minnsan smaska på ikväll när jag kommer hem. mums!
Nej dags att byta om.. puss!


min sköna!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0