nu är det förfärligt kallt!!

här har ni en trött tjej...
kom nyss hem från jobbet och jag är helt slut. Kylan tar verkligen dö på mig!! Kul att det ska bli ännu kallare också.. Det är inte okej att det är såhär kallt. Spelar ingen roll hur mycket kläder jag har på mig, fryser hela tiden. Fryser i duschen, fryser under täcket, fryser inne.. ja ni fattar säkert! jag är redan en frusen person och så denhär kylan på allt. har en hosta som aldrig ger sig också! det är jobbigt att ligga på topp tydligen.

ni får inte mer än såhär utav mig ikväll, jag ska in i duschen och sen raka vägen i sängen. känner redan känslan av att gå till jobbet imorgon bitti. burr! någon som vill agera element bredvid mig inatt?!

just nu känns det som jag bor på mitt jobb. när jag kommer på morgonen känns det som jag nyss gick därifrån och tvärtom. men snart är det juuuul och ledighet. dröm så sött. puss!!


tänk om man kunde dra till stranden och sola & bada! hade ju varit lite skönare...........


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0