på helt galet humör

Jag är hemma efter att ha kört stenhårt med mig själv på träningen.. Och jag är pigg som en jävla idiot.. Vart kommer all energi ifrån?!? Kommer aldrig somna inatt.. Känner för att göra något riktigt riktigt jobbigt. Men frågan är bara vad.. Tyson vill ligga i soffan och mysa och det kan jag absolut inte göra med all denna energi..

Jag och Alex har kommit på en så himla bra grej.. Men den sprack rätt fort.. Men det finns fortfarande en chans. Ni får tyvärr inte veta vad eftersom det förmodligen kommer bli en överraskning. Men åh vad kul det skulle bli om det funkar!

När jag är på det här humöret så tycker jag att jag själv är hemsk.. Kan man bli av med sig själv för en stund?! Jag vill bara sjunga, skratta, hoppa, dansa, springa... och ja.. jag orkar inte med mig själv när jag går på sånt här högvarv..
Nej jag ska nog ta tag i hela lägenheten, kanske tvätta lådor och skåp, ta lite kort på möbler och städa garderoben.. något måste jag göra innan jag exploderar..

på återseende..med en förhoppningsvis lugnare alexandra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0