Pepparkaksfrossa

Lilla sötnosen har gradering på söndag i taekwondo och måste önska honom all lycka till.. Medans 7 åringen sparkades och slogs så byggde jag lite mer muskler. Men det känns att man är ordentligt trött. Men imorgonkväll så ska jag inte göra ett jota, för nu har jag tränat 3 dagar i rad.. det får räcka!

Ja råkade öppna de chokladdoppade pappakakorna och det skulle jag inte ha gjort!!!!!!!!! De finns numera bara fem kvar i paketet och min mage håller på att sprängas. Tyson tycker det luktar gott han med så han har varit uppe på bordet säkert 10 gånger och rivit i paketet. Ego som jag är så har jag tagit alla själv. Men kanske likabra att de tar slut så jag slipper gå och småäta hela tiden. är helt torr i munnen av chokladen och skulle hemskt gärna vilja ha lite cola eller julmust nu! men såklart finns det inget sånt hemma just just när jag vill ha det .. så typiskt..

Nu ska jag ringa och gagga med min mamma! Ha en fortsatt trevlig kväll. puss!


Emsan och jag på vår student, OFÖRGLÖMLIGT!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0