Pumpad med positivitet!

Vaknar 06.22 av att alex ringer på mobilen:
Hon: Gooooodmorgon, men hallå sover du, du ska ju upp nu!!!!
Jag: ummmm godmorgon, jo jag ska snart upp..
Hon: Är det lugnt om vi pratar en stund då?
Jag: Ja självklart ska ändå vakna till..

Sen drar hon upp planeringar om olika partydagar som väntar oss.. och där ligger jag nyvaken och skrattar åt världens bästa tjej som alltid får mig på så bra humör. Vem vill inte vakna till någon som ringer och drar upp partyhumöret till max på mindra än 10 minuter en tidig tisdagsmorgon?! Du är allt för go din knäppis.. ♥

Så ja man kan säga att jag vaknat på rätt sida idag, pigg och laddad för en tisdag! Har börjat jobba heltid på storbarn nu istället för 50/50 på storbarn och småbarn....så då gäller det att vara pumpad med energi innan man kommer dit .. 
Nej dags att kila, hoppas ni får en bra dag! puss


Roxette – Dressed For Success (US Single Mix)

Kommentarer
Postat av: killen =p

en rumpa man inte släpper med blicken ;p

2010-12-16 @ 00:00:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0