Sånhär härlig julkänsla har jag i mig....

Är på kanonhumör!! Har sovit bra och vaknade till sol, helt underbart! Julafton börjar närma sig och det pirrar i hela kroppen som om jag vore ett litet barn. Men nuförtiden pirrar det inte för julklapparna utan för traditionen och gemenskapen med de jag älskar mest. så härlig känsla..
Nu ska jag snabbt byta om för att slira iväg till skärholmen med min älskade särbo, ja undrar om vi hittar dit ens ;) vi brukar ju vara rätt duktiga på att köra fel vi två..men det kan ju inte bli annat än kul!

Så himla skön låt, den gör mitt humör ännu mer på topp!

Sean Banan – Gott nytt jul

puss!!


Kommentarer
Postat av: killen29

va önskar sig snyggingen till julen då ?=P

2010-12-04 @ 13:03:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0