Tiden går så snabbt!

Jag vaknade till "imorse", det var mörkt och bara ljuset från julstjärnan i fönstret lyste. Jag var tokpigg och tänkte åh hoppas klockan snart ringer så jag får gå upp för kan inte sova mer..
Jag kollar på klockan i hopp om att den ska vara 06.20.....men den är 03.45!!!!!!! HALLÅ!!!
Fick panik, jag kunde ju liksom inte gå upp och lägga mig i soffan och kolla på film mitt i natten?! En stund tänkte jag på att laga lite mat för det blir jag trött av.. Men nattäta, icke det är inge bra!
Så jag låg där i ett försök att somna, jag rullade tummar, räkna får, försökte få tyson lugn... sen ringde klockan 06.20!

Skönt med Fredag måste jag säga, och gud så skönt att jag inte ska peta på alkoholen i helgen! Ska försöka vara så effektiv jag kan under denhär helgen så jag hinner med så mycket som möjligt.
Ikväll är det iallafall dags för Madde-time! Middag, mys och en jävla massa tjejsnack. det är vår grej! Fast tyvärr stannar hon inte så jättelänge då hon jobbar imorgon bitti.

Nej nu ska jag se om jag kan få någon ordning på min morgon här. puss!!


Kommentarer
Postat av: Stina

vilken gullig puttinutttiis!!

2010-12-03 @ 14:09:50
URL: http://stinahallak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0