Tralalalalaaaa

Uppe, pigg och glad!! Så det ska vara ..
Idag ska jag äntligen få åka min pulka i en stor backa.. Himlabacken här kommer vi! :D
Det är jag, barnen, Linus och Ingela..och så ska vi ha med oss varm choklad och pannkakor som vi ska äta där. Hur mysigt som helst! Känns som att jag och linus kommer vara toksvettiga efter dessa timmar.. I deras ögon är det vinterns höjdpunkt "Dagen man går till den stora backen och dricker varm choklad".. Och ni som känner mig vet ju att jag älskar att vara tillsammans med barnen så jag lär också få en och annan träning av att springa upp och ner för den där backen full i snö. Skitkul kommer vi ha!

ingen antagning fortfarande....

dags att rota fram lite raggsockor kanske, och massa andra varma kläder. Hoppas ni också får en härlig dag ute i snön! puss


min lilla skruttunge, kommer sakna er också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0