Underbara Julafton!

Oj vilken julafton!

Den varade från 10.00 - 05.00 nästa dygn.
Vi började dagen hos min farbror med min "faster" mina två små kusiner, åsas föräldrar, min farmor och mormor. Fick ett kanongott julbord och massa gott och dricka. Vi hade så trevligt och glömde bort tiden, så helt plötsligt skriker Valter "Halllåååå Kalle anka har börjat" och mycket riktigt hade det börjat och vi hade missat 10 minuter.

Efter Kalle så öppnade vi alla julklappar och det tog sin tid kan jag säga. Efter 2 timmar var vi klara och alla nöjda med sina fina presenter.
Sen fikade vi och spelade sällskapsspel och jag byggde även playmobil med Vilmer och öppna Äckliga skämtlådan..

Vid 21 började min familj tröttna och vi begav oss hemåt, eller inte jag för jag mötte upp alex och elin för att sen bege oss ut till skogen, hem till anders.. Och jag lovar där blev det snurr på stället senare på kvällen. Vi var väl en 12 stycken i början sen åkte 3 stycken..
Jag lovar att alla stod verkligen på dansgolvet hela kvällen, natten och morgonen. Killarna var grymma!
Vid 5 tiden imorse insåg vi att vi kunde hålla på hur länge som helst men att det faktiskt väntade en storkväll dagen efter.

Och här är vi idag, JULDAGEN!
Den kommer jag spendera på Värdshuset tillsammans med massor av människor som jag tycker om. Kvällen kommer bli great..















del 2 av bilder kommer senare ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0