att-göra-lista

Jag sover som aldrig förr... Blev 14 timmar till inatt och då var jag fortfarande trött när jag vaknade! Men det är bra, för då kommer jag vara superpigg till norgeresan och allt annat jag ska pyssla med de sista dagarna...
Kilade iväg och fräschade till håret imorse och sen så solade jag efteråt. Man måste ju vara lite brun när man ska vistas i klänning under vinterhalvåret. Eller nej det måste man inte, men det är snyggare :)

Nu väntar jag på mamma, vi ska in och fixa lite saker i strängnäs och sen blir det att åka och hämta kartonger så jag kan börja packa. Alex skulle hjälpa mig imorgon.. ja för det är ju en hel del! Men ska kasta så mycket skit som möjligt som nu befinner sig i mina lådor och skåp.

Dags att sätta sig ner och köra en att-göra-lista. puss!


you♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0