Mot mitt underbara yrke!!

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!! Jag är antagen till Kalmar och flyttar i Januari, jag är så himla lycklig att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Hjärtat pumpar i hundra nittio. Det här var det bästa som kunde hända mig! Jag har varit så nervös och nu släppte allt. Jag kände det i min mage hela tiden, det kändes så rätt. Åååååååååååh världens lyckligaste alexandra!!

För att gå tillbaka till dagen så har den varit helt underbar.. Vi tillbringade 3 timmar i himlabacken. Och herregud vad vi har åkt pulka, och fort gick det. Jag kommer aldrig bli för stor för det. Säger som Ingela "Vatten och snö tillfredsställer alla, liten som stor" och det stämmer så bra.
Kom nyss hem har varit uppe på gymmet och träna och nu ska jag hoppa in i duschen och sen äta något.

puss!!


Kommentarer
Postat av: Stina

YEEEEEEY JAG GILLAR MASSOR MASSSOR MASSA <3

2010-12-09 @ 20:08:06
URL: http://stinahallak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0