Ytterligare en underbar och älskevärd vän!

"En liten hälsning till en av dom bästa....

Även om vi inte umgås varje dag, även om vi inte längre ses så ofta så vill jag bara säga att när du flyttar kommer du ta med dig en del av mitt hjärta, för det finns vissa saker i livet som aldrig försvinner oavsett vad, och min kärlek till dig är en av dom. Du är en av dom människor som alltid kommer betyda och som verkligen satt spår i mitt hjärta, glömmer aldrig stunderna vi haft....

Är också sjukt stolt över dig. Du är en av de få som vågar ge sig ut på sitt livs resa. Jag... skulle aldrig ens tänka tanken av att lämna allt bakom mig, men önskar ibland att jag hade den del av dig i mig som skulle göra att även jag skulle våga...

Det är inte lätt att ta farväl av sin barndomsvän, det är inte lätt...

Och är så usel på att skriva så vet inte om det kommer låta helt åt skogen, men har iallafall beskrivit det såsom jag känner och hoppas att du uppskattar det.

Du kommer aldrig försvinna ur mitt hjärta och du kommer alltid vara en del av mig. Det hoppas jag att du vet!

I will always love you ♥"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0