ap = förbjudet!

Jag är ap trött. Oj förlåt menade "jätte" trött. Får stryk av stina om jag säger "ap" till saker.. Haha!! Har jobbat i 8 1/2 timmar idag.. Har gått kanonbra och alla nya barnen och personalen är jättegulliga. Så imorgon är det tillbaka igen. Kul att jag och agge öppnar ;P Eller ah agge öppnar 6 och jag kommer halv 7. Det betyder att jag måste gå upp 05.00 imorgon bitti. Hujeda mig! Men jag och agge får det nog mysigt sådär på morgonkvisten.. Jag ansvarar för frukosten imorgon också.

Pratade nyss med älskade evelina i telefon samtidigt som jag ätit lasagne. Min tjej fyller år på Lördag så ska dit på Fredag för att fira henne. Ska bli så himla mysigt och trevligt. Träffa hennes kompisar också för första gången. När hon berättade vad vi skulle äta så typ dog jag. Har nog inte hört något så gott på väldigt länge. Jag kommer för maten ;) hoho.. självklart inte! Du är ju en av mina bästa♥



Nu ska jag kolla mailen, duscha och kolla på andra avenyn. Sen blir det sängen. Kommer vara med barn imorgon från 06.30 - 18.00... haha ja vet inte vad jag ska säga..Hörs sen! Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0