Att jag aldrig lär mig..

Att jag aldrig lär mig att man inte kan ha gympaskor på vintern .. Eller ja man kan men det är inte så smart eftersom man får in snö överallt och så blir man helt blöt.. men jag är så trött på vinterskor, vinterjacka, mössa, vantar, halsduk m.m.. Jag vill dra fram min jeansjacka och min andra korta jackor som man bara kan ha ett par tights och en tunika under. Jag vill att våren ska komma nu..

Kom precis hem, har varit med Elin och Alex :) Har saknat de verkligen!♥
Jag käkade lunch eftersom jag haft lite ätproblem de senaste dagarna .. Så höll på att dö av hunger. Sen kom elin och då drack vi kaffe och prata massa skit. Har varit och handlat också, skönt med ett fullt kylskåp igen..
Nu ska jag betala räkningar och sen blir det nog ett bad. Jag tror jag behöver det. Ikväll måste jag plugga verkligen. Jag får inte skjuta på det mer nu. nix!

Nej räkningar var det ja, kul att alla pengar försvinner när det kommer in ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0