Dagen efter

Ja man känner ju sig faktist lite sliten, men det är inte så farligt ändå. Jag är bara seg och sen mår jag lite illa, men det släpper nog när jag äter min feeeta pizza om ett tag ;) haha .. Har sovit 4 timmar i natt, vi var hemma 04.00 imorse och jag vaknade 8 imorse utan att kunna somna om.. Jättekul verkligen! Får sova en stund i eftermiddag så jag orkar med nästa kväll. Är lika taggad idag för krogen som jag var igår. Ska bli så otroligt kul! Det är ju denhär ST cupen i strängnäs och det betyder att det blir nog många som ska ut. Kanoners!

Nu ska jag dricka massa vatten, så jag återhämtar mig! Hoppas emelie vaknar snart, jag är vrålhungrig!

adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0