Dagens förändring

Dagens horoskop tvilling: Barn kan kännas som en börda i dag. Kärleken kan också vara en besvikelse. Undvik dock en maktkamp!

Dagen börjar ju inte bra med att läsa detta...Jag ska se till att ändra på precis allt. Barn blir aldrig en börda för mig, de är de finaste varelserna som finns. Det förlänger mänskliga livet genom att växa upp och ta hand om våran värld. Deras hjärtan är goda och ingen har ännu "kunnat" halka snett och börjat med fel saker. Än så länge är de så oskyldiga och allt de vill är att synas och omges av kärlek. Jag älskar att verkligen se varje barn, varje individ och försöka ge alla massor av kärlek. Vad gör en extra kram och puss på pannan liksom?! Det ger mig ett leende..

Och kärlek? den är ofta en besvikelse.. Men kärlek är inte bara pojke-flicka. Det är en känsla som jag har en enorm dragningskraft till de jag verkligen bryr mig om. De som är en del av mitt liv.

Maktkamper tar jag del av varje dag och kommer aldrig undvika, man blir alltid starkare av kämpa och misslyckas och sen resa sig upp igen och kämpa lite till och sen klara det. Nej hit med maktkamper..

För övrigt mår jag bra, ska göra mig iordning nu för att kila till dagis. Hörs när jag är hemma! Passa på att njut av vårat fina vinterland. Men burr det är kallare idag. Önskar jag hade en overall ;)

Puss och Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0