dags att börja ta hårdare tag i träningen..

Man tränar och tränar och tror man har bra kondition, tills man kommer till skolans trappor. Där sprack det.. haha känns som jag ska dö nu när jag kommit upp på tredje våning. Nu sitter jag iallafall här och flåsar som en hund. nästan skämmigt ;P tur att lektionen kommer bli rolig. Till fika har jag köpt en påse sura nappar och en damsugare... damsugare är det bästa jag vet!



Längtar tills jag får träffa mamma idag, min underbara bästa mamma! Har fått lite planer för lovet men det är inte helt hundra än. Så vi får se vad som händer.

Nu börjar lektionen och jag är grymt taggad för sex ;) höhö.. nejdå men nu måste jag koncetrera mig här. Puuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0