det har runnit över för länge sen

100-dagarsfesten, studentkryssningen, balen, fylla 19 år, STUDENTEN, resa utomlands, sena kvällar i värmen med iskall öl, grilla med vännerna, känna smaken av jordgubbar under solens strålar, känna vattnet svalka sin kropp, dra på sig ett par shorts och ett luftigt linne och sen bara sitta ute hela nätterna och bara njuta av sommaren.
Ah det är mycket jag längtar efter just nu och även mycket jag har att se fram emot. Bäst att kolla framåt och sluta kolla bakåt. Mitt liv kommer förändras ingen idé att önska sig omöjliga saker! Jag ska klara av den lilla tiden som är kvar i Mariefred..

over and out

Kommentarer
Postat av: hellan

jag vägrar klara av mariefred efter du flyttat!!!!!!

2010-02-23 @ 11:02:09
URL: http://emeliejennylinnea.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0