En klutt mandelmassa i mitten ska det vara!

Nu är jag hemma, så himla skönt! Idag var jag nog lite trött tror jag, dåligt med energi för att vara jag. Det är iallafall Fettisdagen idag och självklart har jag köpt en färsk semla till efterrätt. Jag tänkte först att jag inte skulle äta eftersom jag slutat att äta massa onödigt socker i veckorna, men så tänkte jag att fan det är bara en gång om året och klart jag ska ha en semla och gotta mig med ikväll ;) Och så blev det!
Står och gör lax med stekt potatis och broccoli nu, ska bli så gott med mat. Sen väntar min semla i påsen. hihi!



Fick tillbaka mitt arbete idag som jag kompleterade igår och satte ett MVG :) Hon sa att mitt nya arbete inte var rättat helt än men att det såg bra ut och var nog ett VG.. Så jag är nöjd och kan nu vara lite lugn ett par dagar.
Nu ska jag äta mat, pussi pussi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0