En konversation med mamma

En konversation som ägde rum för ca en månad sen:

Mamma:Gud vad alla har twitter!!
Jag: öh och vad är twitter?
Mamma: HALLÅ VET DU INTE VAD TWITTER ÄR FÖR NÅGOT?!?!? det har ju alla.....
Jag: haha nej det vet jag inte, och tydligen inte alla eftersom jag inte vet någon som har det.
Mamma: Nehe då är väl inte ni så inne då, för alla pratar, skriver om twitter.

hahaha alltså min mamma kan vara så jävla gullig ibland. så himla söt alltså! gud vad jag älskar henne, hon är mitt allt..


"Twitter är en tjänst för mikrobloggning och kommunikation som går ut på att dela med sig av korta uppdateringar samt genom att följa andra personer ta del av deras uppdateringar."

Kommentarer
Postat av: Stina

Haha jaa men du är efter som du inte visste vad twitter var

2010-02-16 @ 18:16:58
URL: http://stinahallak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0