Fint avslut och rödhårig

När jag får barn ska jag bennemej ha körkort, gick idag i två timmar med en enkelvagn i denna snöstorm. Jag trodde seriöst jag skulle börja grina. Det värsta jag varit med om, helt genomsvettig gick jag där och fullkomligt plogade mig fram med vagnen med en unge invirad i filt. Nej aldrig mer!

Fick ett jättefint avslut idag av alla kära barn och personal. Fick ett kort där det stod värmande ord och en bukowski hund. Hur mysig och mjuk som helst, har döpt den till kullerbyttan som avdelningen jag varit på heter. Den ska jag bära med mig överallt vart jag än flyttar. det är numera min skyddsängel. När jag sa hej då fick jag pussar av killarna och massor av kramar. Åh gud jag älskar de verkligen!

Just nu sitter jag med färg i håret, rödhårig blir jag. Första gången jag färgar hemma så jag vettifan hur detta kommer att se ut :P Vi får se när det är klart. Mycket spännande!
Emelie är här och vi har nyss ätit lasagn och nu ska jag färga hennes hår. Hon sover även kvar min älskling <3

Försten har jag fått en liten leverfläck i munnen.. hur skumt är inte det :S På insidan av läppen sitter den.
Nu måste jag tvätta ur färgen. Håll tummarna. Bilder blir imorgon för ikväll blir det mys med emsan och datorförbud.
Puss o Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0