Födelsedagsmiddag hos evelina!





Kvällen igår var riktigt trevligt, hur god mat som helst, 11 brudar, charader, singstar och massa tjejprat. Evelina min snygging hade enorma lösögonfransar från makeup store. Grymma var de! Hon var verkligen glamour igår. Och idag är det din födelsedag baby, grattis jag älskar dig så himla mycket.

Nu är jag äntligen hemma efter många om och men. Bussjäveln körde skitsakta från enköping så jag kom precis in när jag såg tåget åka ifrån mig. Jahapp då vare bara att strosa runt i strängnäs i lite mer än en timma. Skönt att vara hemma nu. Men ska faktiskt bara sadla om, hoppa in i duchen och göra mig iordning igen för ikväll är det 20 årsfest. Ska bli riktigt nice. Sover även kvar där så kommer hem imorgon.

Nu måste jag kasta mig i duschen, eller ah kanske ska kliva in så jag inte slår mig ;) Hörs sen! pussi pussi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0