Fredaaaaaaaaaaaaaaag!

Äntligen är det Fredag, som jag har längtat.
Även fast veckan varit bra så har den inte det
på samma gång med tanke på hur jag mått.
Men helgen kommer lyfta upp mig hoppas jag på.
Ser jättemycket fram emot ikväll och bara få vara tjej.
Världens tjej blands massa andra tjejer. Ingen kille i närheten heller..
Så skönt! Men jag gillar ju killar också såklart ;) hihi..

Idag har jag psykologi och naturkunskap B på schemat.
Så fullrulle hela dagen. Kommer inte skriva
mer förens imorgon när jag kommer hem.
Om jag inte hinner skriva en kortis i skolan.
Vi får se.. Nu måste jag gå och fixa mig och packa.
Vilket jag inte skötte igår.. Lalalala..

Hoppas ni får en kanon fredag med mycket fredagsmys
i form av en plats i soffan med vänner/pojkvän m.m.
eller en helgalen kväll ute på dansgolvet. Allt räknas
som fredasmys för mig! ;) Själv tillbringar jag kvällen i
Enköping tillsammans med 11 andra brudar.
Vi får se hur det slutar.. Haha

Massor av Kramar!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0