Frugan är här

Hej och hå! Middagen hos mor & far igår var mycket trevlig, ludwig var på besök också :) Min gullis! Det blev kanske lite väl mycket dricka redan där, haha stackars mamma och pappa.. Lika bra att de börjar vänja sig tills studenten ;) hoho.. Sedan drog vi till alex och förkrökade med henne, elin och ellen. Vi hade riktigt kul måste jag säga. Krogen var däremot ingen höjdare igår, dålig musik och för lite tid. Att taxibolagen i strängnäs är dumma i huvudet gjorde ju inte kvällen bättre precis. Vi var hemma 5 halv 6 imorse för att de gav bort vår taxi vi väntat på i över en timma . Jävla skit taxi!!

Imorse vaknade jag pigg och glad dock inte min älskling. Men nu är hon på fötter efter en omelett och fika och en promenad i vidrigt väder. Fick henne att stanna ytterligare en natt så nu är jag jätteglad. Så mysigt att ha dig här. Vi har hyrt två filmer och köpt kycklingklubbor som vi ska äta med sallad. Så att min kväll kommer bli tråkig tvivlar jag starkt på.

Vädret ska vi inte tala om.. Vad fan är dethär? Det är hemskt och jag mår psykiskt dåligt. Slask överallt.. Hatar blött regn! Nej nu ska vi laga mat jag och frugan. Hoppas ni andra får en bra lördagkväll ute på krogen eller hemma i soffan med vänner, pojkvänn, familj m.m. Kramar från A & S

För er som tar illa upp att jag pussar på fler olika människor kan jag förklara att jag är född sådan. Min mamma är likadan. Jag har alltid varit en människa som inte är rädd för närkontakt och en puss och kram är inget konstigt för mig. Vet att människor kan tycka det är jobbigt. Men jag bara är så och för mig är det helt normal.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0