Grym kväll, vilket drag!! Vi slog verkligen klackarna i taket....


Först kom vi till stina där maten var serverad. Gumman hade varit så duktig och lagat så god mat. Sen blev det massa vin och jag drack sprit ;) hoho.. Nejdå inte rent, jag drinkade på min baquardi melon!


Fina emelie i sin fina paljettklänning!


Jag och min Snygging!


puss puss puss


Stina ägde borden redan tidigt under kvällen ;)


Ja det spelar ingen roll hur lite folk vi är, vi dansar alltid!


Tre dansgolv öppna och varje golv var proppat plus att all plats runt omkring dansgolven också var maxade. Sjukt mycket folk! Åh så varmt!


Och sen bjuder jag på den här otroligt snuskiga bilden men vi hade sååååå kul!
Tre fulla och svettiga brudar, det kan inte bli bättre ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0