Grymt bra helg!

Jag har världens söndagsångest! Det är redan måndag imorgon och jag har druckigt bort hela min helg, ätit onyttigt och dåligt och inte sovit bra. Men jag måste säga FYFAAAN VAD KUL HELG JAG HAFT!
okej....jag skäms nästan för att säga det, men jag är sugen på krogen ikväll igen..Får man aldrig nog?!?!? Jag är sliten som jag vet inte vad, men såfort partylåtarna åker på så spritter det i hela min kropp.
Bk förvånade mig stort igår. Kändes inte ens som vi va på bk för det var så fruktansvärt kul. Vi kom in sjukt tidigt igår, redan vid 22 och sen hade de ju öppet till tre också.. Så fem timmar på krogen är inte illa. Gud så vi dansade!

Nu ska jag vakna till liv, har två timmar på mig för sen ska jag sitte barnvakt på eftermiddagen.
Det skulle bli träningen ikväll.. men pfffffs det glöms genast! Ny vecka nya möjligheter...

PARTYPINGLORNA!♥ älskar dig!



massa mer bilder kommer när jag fått de från hjärtats kamera....

Kommentarer
Postat av: jossan

hahahahahahahaha vidriga fjortisar BAJS

2010-02-09 @ 14:42:25
Postat av: emelie

det är ju inte fjortis att skriva bajs iaf :)

2010-02-09 @ 14:59:47
URL: http://emeliejennylinnea.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0