Hos mamma och pappa!

Nu sitter jag hemma hos mamma och pappa, vi har precis ätit jättegod middag :) Snart blir det kaffe och pappas kolakakor. Han har inte bakat själv..Skulle aldig hända, för det tycker han är kvinnogöra. Usch på det!
Det är så himla skönt att bara ta det lugnt ikväll, är helt slut efter en hektisk vecka. Bara det att få maten serverad är så grymt skönt. Blir väl kvar här till efter 23.00, sen blir det hem till mitt lilla hem igen.

Hörs säkert senare, glöm inte bort att titta på solsidan och skratta lite ;P Pusskram!

Här kommer en tre år gammal bild på min kusin när hon väntade sitt barn och sen jag och mamma ..

Kommentarer
Postat av: Madde

Men Alex!!!! Varför lägger du upp den där för?? Inte lite tjock ja va......... Vilka jäkla tuttar ja hade redan ;) ser inte ens ut som ja.... love!<3

2010-02-20 @ 14:41:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0