Ikväll får jag träffa min älskade bror



Idag är det fredag vilket betyder F-R-E-D-A-G-S M-Y-S! ! !
vad ska ni hitta på ikväll raringar? Själv åker jag nog hem till mamma och pappa och får middagen serverad och myser lite där. Det var ett tag sen och jag känner att jag saknar de lite. Vill hålla mig borta från alkoholen denhär helgen helst. Men först står skola på schemat, psykologi och sen naturkunskap b. På natukunskapen ska vi prata sex och fika ;) känns som om det kommer bli kul.. Hoppas alla kan använda sina munnar, förmodligen inte så det lär väl bli knäpptyst. Men då får väl jag hålla låda då..

Igår följde emsan med mig när jag satt barnvakt och solade. Sen ville hon sova här så då gick vi hem till mig och laga supergod middag och sen var det massor av viktigt prat och självklart skratt. Vi avslutade med våran "vanliga" massage-stund som vi rätt ofta brukar ha. Hjärtat hade en sån hemsk hosta inatt så ett tag när hon typ hostat oavbrutet i nästan en timma var jag nära på att ringa ambulansen.. Stackars liten! Så säger hon att det är synd om mig för att jag inte kan sova. Men vafan jag struntar i om jag kan sova, jag hostar iallafall inte sönder mina egna lungor. Tycker så synd om dig att du har det där problemet och haft länge♥

Nu har vi gjort oss i ordning för skolan och ska snart gå till bussen. Ha en kanon dag! Pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0