Inte mycket, men lite

Namn: Alexandra Alex Diana

Piercingar: Öron, navel, tunga, näsa

Tatueringar: inga

Längd: 1,64

Skostorlek: 37-38

Hårfärg:brunett

Fräknar:jag önskar jag hade

Motto: äta bör man annars dör man, haha nej men jag vet inte

Kär? Neeeej inte kär

Önskar du att du bodde någon annanstans? Jaaa men i min lägenhet

Dricker du? Ja

Röker du? Ibland förtillfället

Vilket schampo använder du? olika

Vilken parfym använder du? olika

Vad är du rädd för? mörker och ensamheten

Gillar du att tvätta? jaa

Gillar du berg- och dalbanor? åååh så kul

Senaste...

Filmen du hyrde? Upp och Orphen

Filmen du köpte? The children

Låten du hörde:

Låten du laddade ner? bulletproof

Personen du ringde? anders

Personen som ringde dig? anders

TV-program du såg? family guy

Person du tänkte på? stiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiina 
 

Har du någonsin...

Gråtit över en pojke? Ohja, totalt värdelöst

Gråtit över en flicka? Jaaa men inte i kärlekssyfte

Ljugit för någon? Har hänt

Varit i slagsmål? Nej

Blivit arresterad? Jaa på lättare sätt

Träffat någon från internet IRL? hm kanske

Antal...

Gånger du varit kär? två

Gånger ditt hjärta brustit? tre

Hjärtan brustet på grund av dig? jag vet inte

Tjejer du kysst? 2 - 3

Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? inte många

Gånger ditt namn varit med i tidningen? några enstaka gånger


Vad har du gjort idag? Sovit länge, fikat och myst

Brukar du svära mycket? Ja alldeles för mycket

Vad är du allergisk mot? Laktos, pollen och nickel

Var har du ont? ingenstans

Använder du hårspray? Ja ibland

Kan du stå på händer? jag är gammal gymnast så ja

Håkan Hellström eller The Ark? Håkan

Salt eller socker? socker

Gillar du ketchup? BARA på korv och makaroner

Är du glad nu? jaaa stina är ju här

Var du glad igår? jaaa jätte

Vad dansar du till? allt som kommer från högtalare

Stockholm är... ? tråkigt

Göteborg är... ? underbart

Kan du sjunga? hahaha nääää

Spaghetti eller makaroner? spagetti

Land du vill besöka? australien

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0