Jag älskar hårda hockeyrumpor!

Jag sitter och kollar på hockeyn och drömmer mig bort att också kunna åka lika bra som de förbaskat snygga killarna. Sätta mig på isen är som att sätta bambi på hal is. Vet inte hur många gånger jag åkt rakt in i sargen för att jag inte kunnat stanna. Minns hur många gånger birgitta försökt lära mig ett vanligt enkelt hockeystopp.. Haha men det slutade bara med att jag låg där på isen med armar och ben huller om buller. Nej jag får nog skippa min framtid inom hockey ;) Men jag kommer nog aldrig lyckas sluta attraheras av hockey killar och spana mer på de än på andra killar. Det är något speciellt med de, går inte att förklara. Sen också att deras rumpor är jordgubben på tårtan. jag gillar förjävla mycket! Finns ju inget bättre än att ta på en hård hockey rumpa!



Jag skulle inte kunnat hitta en bättre bild på mig själv på isen! ;)


Kommentarer
Postat av: Romeo

hahaha, fin bild:)

2010-02-28 @ 22:59:41
URL: http://strayboy.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Ja visst är den fin, emelie tog den på mig förra vintern :)

2010-02-28 @ 23:07:14
URL: http://alexandradiana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0