Jag gör allt utom att plugga...

Jag har duschat, ätit, och kollat på sex and the city! och saknat min stiiiiina!♥ Hon är sjuk så därför kom hon inte till mig ikväll, men kanske imorgon om jag har tur.  Jag ska alldeles strax börja plugga lite, får inte smita mer nu..

Imorgon bär det av till eskilstuna för möte kl 13.00, sen har jag klipptid i strängnäs 14.45 :) Äntligen må jag säga, måste klippa upp det lite så jag får lite liv i det hela. Det dog nämligen för några veckor sen.
På Fredag blir det utgång med elin och alex, en massa folk ska ut på UB då Kalle Baah ska gästa. Ska bli riktigt roligt faktiskt, var länge sen jag var på ub också.

Jag sitter här och saknar, jag hatar att sakna. Jag vill inte, jag vägrar!! ..... :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0