Jag kan om jag vill..

Idag är jag en riktig myspotatis, ska gå runt och mysa hela dagen i mina mjukiskläder och glasögon. Min prinsessa kommer till mig om några timmar, men vill att hon ska komma typ nu nu nu! Som ni kanske märker blev jag inte väckt imorse, vilket betyder inget jobb. Så himla skönt! Kände att jag behövde min morgon i sängen, låg och prata i telefon och bara drog mig. I love it!

Nu ska jag föra över pengar till mamma som jag lånade förra månaden. Fy skam vad jag satt i knipa med ekonomin då. Jag får skärpa mig den här månaden och inte festa lika mycket. Slutat röka har jag ju gjort nu också, så där sparar jag ca 1000 kr i månaden. Har inte rökt på 5 dagar nu, så himla duktig! Har tagit beslutet att feströkningen ska strypas helt och hålla också. Hela skiten ska läggas ner. Så ikväll blir det jävligt tufft, men jag ska slå på min envishet och klara av detta. Jag klarar allt bara jag vill! :) Så håll tummarna för mig ikväll!

Nej om man kanske ska fixa naglarna eller göra något vettigt, kommer ju bli seg av att bara ligga i soffan med datorn och tven på. Måste komma igång lite här. A

utgång ikväll med alex, elin och stina!! riktigt taggad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0