Jag skulle inte visa brösten i tv!

Det blev en stekt laxfilé till middag med sallad, avokado och svarta oliver :) Jag har läst lite ur twilight och även duschat och lagt en hårinpackning..
Idag fyller min älskade mormor år, så grattis till henne. Just nu sitter jag här med ett stort päron i munnen och dricker te. Har kommit på att man måste ta ut päronet från munnen innan man kan dricka te.. haha nej nu skojar jag bara med er. Jag är lite raslös så lider av min dåliga humor. Eftersom jag inte har något direkt roligt att skriva nu tänkte jag skiva ner veckans planering..det blir full rulle.

Onsdag: Sista dagen på praktiken sen jobba och sist men inte minst träna
Torsdag: Skola till lunch sen vikariera på eftermiddagen på Myran, och sen kanske färga håret
Fredag: Skola, lång dag! Direkt hem och fixa iordning mig för fest,sen blir det tåget till kungsör för middag och förfest. Sedan utgång på Harry's, STUDENTFESTEN!!
Lördag: Jag sover länge och ska sedan käka en stor fet pizza eller kebab (redan planerat!!!) Emsan är du på?!
Söndag: Hmm faktiskt inget planerat än, kolla igenom mina studier kanske..

Låter rätt bra va?! Är jag bara pigg och frisk så kommer det rulla på riktigt bra. Jag gillar stress, fullbokat och power i min vardag! Ingen soffpotatis här inte ;)

Om en timma börjar Paradise Hotel och jag känner på mig att min Kristoffer tar hem detta ikväll! Hoppas på det iallafall. Det är så spännande. Jag skulle utan tvekan vara med på detdär om jag fick förfrågan. Fatta roligt! Jag skulle dock inte ha sex eller visa brösten i tv ..

Nej om man kanske ska göra lite nytta nu innan det börjar. Tack och hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0