Jobben rullar in ..



Gud vad dagarna går fort.. Imorgon är min sista dag , ledsen jag! Men har redan fått min första dag som vikarie, det blir på Torsdag efter lunch fast på en annan avdelning. Så ska få mysa med 2 åringarna. Sen ska jag på jobbintervju på Måndag kl 13.00.. Vad det är för nått är hemligt så länge ;) återkommer mer om det när jag varit där. Ja från att stå helt utan jobb nästan till att det ramlar in både lite här och var. Jag kan ju inte vara annat än glad.

Nu ska jag nog kolla på sex and the city en stund och läsa twiligt.. Har haft läsarförbud nu ett tag plus att jag inte alls haft tid att läsa. Eller rättare sagt tagit mig tiden att läsa. Men snart är den slut!! Åh längtar till sista filmen som kommer i sommar om jag inte minns helt fel..

Jag är så partysugen så det finns inte, tur att studentfesten närmare sig. Fredag fredag fredag.....

over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0